روز های پر نوسان در انتظار فولاد کشور
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بنابر گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، تداوم شرایط بد آب و هوایی در کشور بازار فولاد  را دستخوش تغییرات خواهد کرد. میزان حجم خسارات وارده به تاسیسات سد ها، زیر ساخت ها، پل ها و واحد های مسکونی در سیل اخیر نیاز به برآوردی دقیق توسط کمیسیون تحقیق مجلس داشته و تهیه این گزارش و مشخص شدن میزان صدمات وارده توسط مراجع قانونی منوط به عادی شدن شرایط می باشدبا این وجود تحلیلگران میزان حجم خسارت ایجاد شده در سال جدید بوسیله سیل  را بسیار زیاد برآورد کرده اند که نوسازی و برپایی مجدد برخی زیرساخت ها، پل ها، تونل ها، سیل بندها و... نیاز به تهیه حجم بالایی از مقاطع فولادی و آهن آلات خواهد داشت.

با توجه به بسته شدن پرونده بودجه سال ۹۸ و عدم تعریف ردیف بودجه ای مناسب برای این قبیل حوادث طبیعی در کشور در کنار شرایط متشنج روانی حاکم بر جامعه، تشدید تحریم ها و وضعیت نا به سامان اقتصادی به طور حتم نمی توان به اختصاص درآمد کلانی به این اتفاق امیدوار بود .

با توجه به روند طولانی در  بررسی های لازم برای مشخص شدن میزان خسارت و برنامه ریزی برای تامین بودجه مناسب جهت جبران خسارت ، رسیدگی به احوالات و شرایط نامناسب مردمان ساکن در مناطق آسیب دیده به کندی در حال رسیدگی می باشد.

نگرانی هایی از بابت آسیب های احتمالی به کارخانه های تولیدی فولاد در مناطق جنوبی در میان اقشار جامعه به چشم می خورد که با توجه به مسیر طی شده سیلاب و بررسی های صورت گرفته فولاد سازان و تولیدکنندگان در حاشیه امن قرار داشته اند و نگرانی از بابتتولید آهن و دیگر مقاطع فولادی  مورد نیاز نباید وجود داشته باشد.

حوادث طبیعی شکل گرفته در کشور در بازه کوتاه مدت  نمی تواند سبب تحریک تقاضای مصرفی  و نوسانات چشم گیر در بازار فولادسازان و  صنعت فولاد شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: